Oh no I can't let you go, because you're holding up my world

heej sunshine's :} kom på en sak, vi ska ju flytta. och får börja göra det nu i helgen om vi vill ;o känns hel skumt men får väll ta och vänja sig. så idag blire väll bara att packa osv.. alltså jag fick värsta choken när ja kollade mig i spegeln i morse, haha mina ögon blev as stora x) men glömde att jag hade färgat håret. men nej nu ska jag sluta nörda här, hare bra puss&hej :}

Tre saker jag inte förstår mig på:
- mig själv
- livet haha
- vissa killar
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
- mobilen
- kameran
- vatten flaraa
Tre saker jag gör just nu:
- fryser
- nördar här
- väntar på att vi ska fara
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- hoppa fallskärm
- leva livet
- flyga jorden runt 
Tre saker jag kan:
- surra
- sova
- nörda
Tre saker jag inte kan:
- konsentrera mig på skol jobbet
- komma på vem jag gillar haha
- stå på händerna
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- du
- är
- underbar :}
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- att sluta prata för mycket..
- bli bra på vissa skol ämnen
- att kunna klippa bra
Tre favoriträtter:
- sallad
- tacos
- palt



sweet baby, just be the one you whas born to be!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

Ha en fin dag.

2008-09-20 @ 10:14:10
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

2008-09-20 @ 11:48:58
Postat av: Jeanette

tack så mkt tjejen! :)

2008-09-20 @ 11:49:19
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0