kolla en fågel

HAHA jag kom och tänka på en sak som jag glömde skriva igår.. kolla jag skulle 'smyga' ut genom mitt fönster bara för att, ja det började ju bra men för er som känner mig så är ju inte smidighet min starka sida.. så det ba * PANG*
mamma ; men vad sysslar du med nu gumman?
jag; eehe.. jag välte bara en blomma xD ,
mamma ; ... du har ingen blomma i ditt rumm?
jag ; ne juste fan.. ja men de föll nå från fönsterbänken.
osen kommer tanten in när jag typ hänger med halva kroppen i fönstret oså ba
; är du på väg nån stanns eller ? ,
jag; .. eh aa ,
mamma ; ja men ta den vanliga dörren då istället för att riva halva huset :P

ja så gick det med det haha! ingen aning om varför jag började bängla men jag skulle kolla om ja hade skillsen om det nån gång skulle behövas xD jaja idag var det som vanligt skola, skolan var seriöst ganska tråkig idag ? ville bara hemm hela tiden ;s jätte konstigt för jag brukar då inte känna så, men iallfall hade typ engelska , svenska , gympa , lunch , bild , NO kemi. engelskan gick bra fick klart en hel berättelse , svenska pratade vi mäst bara om tema grupperna ode, gympan var jobbig haha , lunchen finns det inget att säja om bara helt stressigt , bilden helt okej vi ritade självporträtt , kemin var sjuk tråkig som vanligt! sen hem kommer vara själv hemma till 7 yeah nice (y) slippa kim ;@ nu har jag kommit på en ny hiss & diss :}

Hiss björn axen tools volym master! vilken bra uppfinnig seriöst :D så sjukt bra & den värmer upp jätte snabbt och det :} den får en stor hiss! och hästens säng får oxå en stor hiss haha , älskar hästen säng <3
&
Diss har faktist inte tänk så mycket på dissen men idag går dissen till min mobil! den är så laggig och seg så blir galen på den ;o men jaja den funkar ju iallfall! haha juste och en diss till en viss kille som går och säjer helt fel skaker till folk! jags om trodde ja kunde lita på dig xD

alltså igentligen är det ingen ide att läsa de här för jag är ganska svammlig a mig just nu. har tråkigt.. men snart så ska jag ut med grannens jäkla shäfer xD ååh den är så söt men as busig & hoppitossi :} jaja men det blir väll en till blogg ikväll antar jag så mycket som jag nöter det här ;s antar att om nån dag kommer jag skriva ba ; nu börjar jag på less på att skriva blogg så hejdå ;D ne.. så ska det inte bli :} jaja men puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0