Sandhög i brallan

Hallå hallå :}
Idag så först så åkte jag och moa in med mammsen in till stan, gick runtlite och pratade. tog sen bussen ut till torpgärdan, gick till jonte som var med alle fiffi hanna ida & emma vi såg typ på film. sen gick vi till skolan och snurrade på den där snurriga snurr saken så rmmlade jag rakt över nånting så jag fick fullt med sand i mina byxor. det var obehagligt sen så for alle & jonte så vi gick till fiffi, åh vad hennes lilla syster är gullig :} ja sen så gick tvillingarna hem och jag moa & hanna gck mot max.. sen kom fiffi, mötte både lisa lina my julia , sen emil sanberg :) sen joel oxå. ja sen blev vi feta på maten sen så gick vi till tvillingarna, haha , jag rammlade rakt in i en buske. är man smidig så är man ^^ ja sen så kom moas pappa och nu är jag hemma igen , ska ta & duscha ode för har både grenar & sand över hela kroppen , puss hare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0