Sketa skit

Hallå :]
Idag så hare vart en..Tisdag? jaja men iallfall vaknade på morgonen sparng ner till bussen som en tok, sen när vi hade hämta upp moa odom där svartbäckarna , så kom den där nickelback-rockstar osen gick blondin fanet fram ochba ; HÖJJ :D ! så satt vi där och sjöng & hoade hela låten haha , hörde inte vad moa sa när hon försökte få kontakt med mig hehe (a) sen så på morgonen hade vi.. SO, vi pratade mäst sen läste högt! sen var det rast , osen engelska, suck suck suck vi fick ha berit, hon är en seg gumma -.-' jaja men sen så hade vi språk, har ju turen så vi börjar 20 minuter senare än resten så jag och nadja satt nere i elev sen så efter språket hade vi lunch, sen hade vi slöjd! SJÖLD! jag och moa fick vara i vävsalen, sketa trådar & sånt skit :@.. jaja sen var det klassråd, gick fort hade ju inget tema så fick sluta tidigt, osen kom jag hem & tänkte skriva blogg , men internätt har inte funka på hela kvällen.. så ringde moa för ett tag sen så hon ska sova här till imorgon då :} för vi har ju sovmorgon (y) MOA DU ÄR BÄST <3 ! men nu orkar jag inte skriva för moa babblar så mkt så jag tappar bort vad jag ska skriva haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0