wow

kolla jag har lyckas byta bakrund med mallar saken helt själv haha ;o
ska inte ha den här men måste lära mig lite mera oxå, kommer oxå en egen bild där uppe men det har jag inte orkat med att fatta om det idag haha :} nån som kan hjälpa mig med den iallfall ;o ? jätte teknisk man är.. hittade även en sån här frågesak på en sida jag kollade på mallar så läs eller skit ire :}

Allmänt test 1
Vilken svordom använder du mest? ,fan & helvette, tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ,6:20 haha..
Var köper du dina matvaror ifrån? ,jag köper inte, mamma göre :} men ica typ!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ,ta den lett :}
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ,en ny dator/mobil & kläder :}
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ,jodå
När var senast någon stötte på dig? ,igår faktist
Vad åt du till middag senast? ,korv & mos
Kan du vissla? ,jorå :}
Tittade du på tecknat när du var liten? ,haha ja hela tiden typ..
Äger du några popband t-shirts? ,nae
När flög du senast? ,har faktist aldrig flygit..
Pratar du några andra språk? ,kan bara engelska & svenska haha
Har du gråtit offentligt? ,jaa, av skratt x)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? , ja i ögonbrynet
Vad har du med dig in på bion? ,mig själv & vänner :}
Vad har du för väder? ,sol:} fast den går ner vid berget nu..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? ,inte hunnit så långt änn..
När sov du senast på golvet? ,igår, eller jag rullade ner
Gillar du din boendesituation? ,jo det tror jag väll :} ?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? ,8-9 ungefär
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ,nä dom är väldigt lugna & lata x)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ,pratar inte så mycket på lektioner
Hur gammal blir du nästa födelsedag? ,15 :}
Tror du på liv på andra planeter? ,njaae, kanske vet inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ,sluta gorma & ryck upp dig nu..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ,jaa jag vill det jätte mycket :}
Tycker du om att krama folk? ,men ja, drog ju (a)
Äger du en digitalkamera? ,jorå :}
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ,inte vet ja ?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ,nae jag är själv så haha xD
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ,nej ?
Är du mörkrädd? ,ja ibland faktist ;s
Tre saker du alltid har med dig? ,mobil , väska , mig själv :}

haha nej det är inte slut ännu :} håll ut i en till

Allmänt test 2

Hur bor du: , i en villa på landet :} & ett hus på torpgärdan
Brukar du komma i tid: ,jodå såvidare jag inte åker med mamma så haha
Hur lång är du: ,159 skulle jag tro
Kan du laga mat: ,vissa saker iallafall
Vad jobbar du med/pluggar du: ,skola årkurs 8
Vad har du på dig just nu: , rosa siden pyamas
Har du någon fobi: ,ne inte vad jag kan komma på nu iallafall
Hade du en bra kväll igår: ,jodå mycket trevlig :}
Vilket är ditt senaste inköp: ,en ny parfym
Din favoritdryck på morgonen: ,vatten eller kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: ,farmor som födelsedags present :}
Har du sovit i din egen säng inatt: ,jojomen
Vad hade du sönder senast: , min penna tror jag
Vem snackade du med senast: , adam erik emil & petter, eller mamma
Varm favoritdricka: ,choklas
Favoritdricka när du är riktigt törstig: ,vatten ofc!
Alkoholhaltig favoritdricka: ,cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: ,igår
Saknar du någon just nu: ,jaa flera flera stycken
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ,vet inte ritigt, tästa haha?
Någon jag stör mig på: ,stör mig på allt x) 
Intressen: ,kompisar<3
senaste person du kramade: ,emiiil :}
Senaste person du ringde: ,mamma
Senaste person som ringde dig: ,tina bby ;*
Vad drack du senast: ,vatten
Vill du ha barn: ,vet inte riktigt, jo det tror jag nog!
Längtar du till din nästa födelsedag: ,fyllde år i onsdags så onödigt att redan länkta :}
Har rakat dina ben någon gång: ,men ja haha
Är du sugen på något nu: , jo på dig (a)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: , 2 ungefär
Använder du hudkräm: ,jodå nästan dagligen
Attraheras du av män med skägg: ,blä nej
Micro-pop eller poppa själv: ,micro
Brukar du baka: ,jodå fast jag är inge bra på det
Röstade du i det senaste valet: , har aldrig rösta i nå val
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ,ja aa då :}
Vilken låt lyssnade du senast på: ,Village People - Y.M.C.A.
Har någon annan sovit i din säng inatt: ,jo min kissekatt :}
Vad tycker du är äckligt: ,det är väldigt mycket det!
Har du pengar på mobilen: ,nej men ska få mer alldeles snart :}

så nu var det klart men nu ska jag ta & äta en väldigt sen middag, puss&hej


Kommentarer
Postat av: tina

asså :'{ jag läser inte din blogg och de blir 10 nya inlägg ?! :O haha ja har inte läst de där me allmäna testen än men ja ska göra de sen , pappa har haft tvn hela dan och sett på motorcyklar men nu ska jag få ha den i nån timme elr två för ja ville så nån komedi :} PUSS JAG ÄLSKAR DIG :'D

2008-09-07 @ 15:28:27
Postat av: tina

Hahahh ! , ja va me! <3

2008-09-07 @ 17:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0