yeah ;D

nu är jag hemma igen, fast jag är helt sjukt trött redan xD har lite feber men bara jag tar det lungt igen så sjunker det som vanligt då, har suttit och pratat med sandra ett tag nu, så sjukt skönt att avregera sig på en viss person som jag värkligen hatar från djupet av mitt hjärta hah ;o den personen är stöööörd (a) sandra är bäst <3 och så är jag sur på min kära dator, den vill inte ladda ner filmer längre ;( och vi har redan flytta alla filmer till nyhuset så nu får ja nöta film på tv? det är sjukt tråkigt! men iallfall orkar inte skriva nu ska ta och göra tee, kanske halsen blir bättre :) puss&hej


Another year
Another start
I´m not alone
Still lonely at heart
As time goes by
I'm sure I'll find a way
To keep the tears
A heartbeat away
All the questions you left behind
Keeps repeating inside my mind

Baby, I guess it's time to let you go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0