Det löser sig vännen!

Hallå :-)
kom ganska nydligen hem efter en rolig dag.
Skolan börjades med att vi hade biologi provet, jag tror faktist det gick ganska bra för det var inte alls så svårt. fick sluta efter hemkunskapen, alltså tio i ett! då for jag Elina Elin och Moa till dollar store och så vidare, sen till Elinas farmor och farfars hus, och sen for vi tillbaka till stan och köpte godis och sen tillbaka, då kom Erik och Emil :-) resten av kvällen hade vi det trevligt. vissa saker kunde ju ha varit bättre för lill vännen :/ men men.. äh nu ska jag gå och sova för jag somnade klockan halv fyra till sex inatt för att jag puggade så är ju lixsom lite trött haha, pusss och godnatt!

 

Jag vet inte om jag kommer kunna lita på dig igen boy, och det gör ont!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt vikkkkkkkkkkkkkan :)

Och jag saknar dig väldiigt mycket.. <3

2009-04-10 @ 13:23:02
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: mmatilda

håller med om att du är för söööt ;) <3

jag tror jag har kommit på hur jag ska göra :|

2009-04-10 @ 19:23:21
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0