Du var min bästavänn, för jävligt länge sen..

Haha jag vet inte men lixsom, både min mobil och dator är typ helt sne ikväll haha ingenting funkar som det ska xD så ska bara skriva det hära sen stänga av datorn. Men idag har jag typ bara pluggat och tagit det lungt och sett en massa tv : ) inte speciellt händelserikt överhuvudtaget men har vart skönt! för jag är helt stel i kroppen sen i helgen av allt åkande haha!

Alltså det är helt sjukt men ärligt talat så tycker jag att biologin som vi har till på torsdag, jag tycker det är intressant haha ;s även fast det är rätt mycket att plugga på så går det bra, för de är ganska kul att fatta lite om våran kropp och så vidare! och jag kan väldigt mycket redan nu, så jag hoppas på att det går bra på provet! : ) samma med matten på onsdag.. nej men nu ska jag gå och duscha och sen se någon film, slö-dagen haha!


Kommentarer
Postat av: mmatilda

sötnosss ;) smsa mig ikv! (: <3

2009-04-07 @ 16:59:45
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0