Ett misstag, och allt kan var förlorat

Fick veta en sak av andreas idag, som var lixsom hur ska man förklara det.. hjärtskärande? åh jag seriöst har ingenaning hur jag ska göra och jag lovar, att när jag vet så kommer det vara försent! always något i den stilen när det gäller med mig.. (: äh skitsamma! kom iallfall nyss upp ur badkaret och så vidare. Var ju som vanligt skola idag ganska tungt men det gick iallfall, hade utvecklingsamtal och det gick faktist bra (: ingenting negativt i något ämnde och hade lite högre chanser till högre betyg än vad jag trodde, typ stolt haha (: det ända var att jag hade IG varniing i bild men de är bara för att jag hade glömmt och lämna in mina uppgifter. Men efter skolan så var jag med elin erik emil oskar, såg film och spelade guitar hero, sen for vi ut och cyklade, eller inte elin hon stannade hemma och istället var filip med oss (: och bla-bla-bla.. söta folk iallfall (: nu hade jag tänkt och typ gå och sova typ faktist, sovmorgon imorn desutom och det sitter då verkligen inte helt fel tycker jag! tyvärr är jag tråkig med bilder idag.. så kan de gå (:


Ante och fiiwlip hitade en rullstol, som sen typ brakade ihop haha! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0