Folk som känner styrka och tro på sig själv

Hmm, du är en av dom viktigaste fortfarande för mig. men nu vet jag inte riktigt..
Åsne-röv vad jag är less på jag vet inte hur mycket saker, men en sak jag har lovar mig själv som jag ska hålla mig till, att inte ta åt mig för mycket och ''hålla'' mig uppe, orkar inte ''falla ner'' eller hur man ska kalla det. Ingenting känns bättre då så man får försöka se på allt man har istället för att kolla på allt man inte har! (: .. Men igår for jag och tvillingarna till petter och adam, sen kom emil också. Trevligt som vanligt :b sen for vi hem typ tio och sen gick vi och lade oss, skolan idag var väll ganska okej, jobbig som vanligt! måndagar är riktigt jäkla tråkiga tycker jag.. sen efter skolan for jag till tvillingarna ett tag sen kom mammi och hämtade mig, for och åt på någon resturang och sen for hon och hämtade ut hennes vatten dammsugare som hon har köpt, eller ja jag kommer inte på va den heter just nu men den dära som är på reklam iallfall haha.. skönt att vara hemma för övrigt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0