Follow you're heart

Hallå! (:

kom nyss hem, har efter skolan vart men William och Emil hela tiden typ (: men skolan börjades med att jag tog en liten egen sovmorgon haha, sen hade vi inte så farliga lektioner, på fysen gick vi till den dära stora gungan bortanför skolan typ om ni förstår vilken jag menar då och sen var det en sur jävla gubbe som fick damp. Gick lite på stan och köpte present till min lila skit unge som fyller tio bast today (: sen vid fem kom emil och hämtade mig så for vi till william, cyklade värsta feta omvägen till ica oså mötte vi tvillingarna dära som var på väg hem från peter pan så var vi med dom, for till dom och tog det lungt såg på film och så vidare (: sen for vi typ hem eller något sånt iallfall. nu ska jag ta och fixa lite saker och sen gå och sova, pusss


Söt tösen blir en stor flickaa idag, grattis (:

Fick typ fem tomtebloss av twins som vi tände på vägen hem haha (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0