För att du var den bästa


Sista skolavslutningen i skogså! kolla Mys hår, helt sjukt så fint det var ;-)

Haha daniel och albin på skolavslutningen, zöta :-)

Moa felicia och my, saknar det hära sjukt mycket.. :-)

Hihihi här var du verkligen liten Tina xD söt som vanligt!

Naw kolla vad gulliga jag och my hart vart haha! jag saknar dig baby :-)

På den tiden var kim faktist söt ;o vill att han ska bli liten igen :-)

Hahaha här får ni ett bevis på att pontus widman alltid har varit cool! ;b

Haha jag och sara sminkade danne och ja, visst blev han mycket fin? :-)

Sist vi var i fjällen, saknar det så enormt mycket! :/

Grr värsta porr bilden på min lilla snor unge till lille bror ;-)

Haha ja som ni ser så har jag laddat in ganska gammla bilder som jag hittade på mammas dator, helt sjukt hur alla har växt och vad som har hänt dom senaste åren! Kan iallfall säga att åren som dom hära bilderna är tagna, 2004-2007, var nog dom bästa åren i mitt liv hitills haha :-) säger ju inte att jag har det dåligt nu haha! xD Men iallfall mamma nisse och kim for för typ en timme sen och nu är jag helt själv hemma, blir en riktigt lugn och mysig kväll med enbart att kolla på filmer och äta gott haha. Filip och albin kom förbi ett tag och var social med mig, tills dom for med mopparna in till stan och var med moa tror jag hihi :-) Och nu ska jag göra en ganska sen, men god middag! fruktsallad och något bröd som mamma har bakat (!) hihihi men ja det får vara bra så hära för tillfället, pusss!

Kommentarer
Postat av: E

hihi (:

nejnej, men du är!

jaaa! vi ska fan fixa detta, för vi har kännt varandra hela livet typ. Bara det att näru flytta från tg åde då:p haha, men vi hade så jävla bra kontakt i höstas, och jag känner att jag verkligen behöver få tillbaks dig! för jag vill inte mista mera vänner, och dig har jag kännt sen jag var liten, och behöver dig verkligen!

gumman, vi fíxar detta! <3

2009-04-10 @ 22:07:52
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: tina

hahaha ojojoj! Gamla bilder detta :) Saknaden består! <3

2009-04-10 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0