Glad påsk, typ ; )

Hahahahahaha, skratt-retande!..

Godmorgon iallfall, klev ganska nydligen upp men är inte direkt vaken för det haha, blev dels väckt klockan åtta av typ sms terro och hade glömt att stänga av ljudet på mobilen. Men mamma sa ganska nydligen att jag blir själv hemma till imorn kväll om inte jag ska med och åka skoter, och det orkar jag inte så är själv hemma haha ;-) det är några som kanske ska komma sen om det gick så får se får se. Måste iallfall gå och städa tycker mamma för mitt rum ser ut som en bomb har slagit ner så, pusss :-)


Kommentarer
Postat av: mmatilda

vi kan smsa sen ;-/ är inte helt säker än så :o <33

2009-04-11 @ 08:06:32
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0