I miss you love

Jao.. så kan det gå, och fan så jag ångrar mig nu!

Iallfall igår så for jag till lilla emmis drog vi typ direkt till max och la på oss lite extra kilon, gick tillbaka till henne osen kom ida hem och undrade om vi skulle med och vara med petter och adam, for vi till adam och gick typ direkt över till petter. Gjorde väll inte så mycket tog den lungt och hade det allmänt trevlig, sen gick jag petter och emma ut med hans hund Hera, haha naw hon är så gulligt ful söt tycker jag! men vid nio tiden gick vi hem till ida och emma osen typ, ja haha.. jag vet inte (: somnade någon gång, klev upp någon gång till den underbara skolan. Äh så farligt tycker jag inte det var kanske lite mindre nice att man känner sig så sliten att kliva upp tidigt men iallfall (: och imorn vid lunch har jag utvecklingsamtal hehe, not so nice!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0