I miss you!

50 frågor
1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
ingenting alls -.-
2. Har du hångla med någon den närmsta veckan? ja ohja : )
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Emil och filip typ ; )
4. Hur lång är du? kring 160 skulle jag tro :b
5. Gillar du någon just nu? typ : )
6. Hur löd ditt senaste sms? Erik ; ska bada nu skriver sen hejdå ; )
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? både och typ :b
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? dom är ingenting,
9. När såg du senast din mamma? efter skolan : )
10. Icke godkänt i något ämne? fysik
11. Mvg i något? nej, men ska ha!
12. När vaknade du idag? 6:50 steg jag upp iallfall haha :b
13. Har du några/något djur? japp två söta katter : )
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan när man är trött
15. Vart vill du jobba som när du blir stor? jag vil bli frisör : )
16. Är din säng skön? om den är, hästens säng! ; )
17. Vad sover du i? pyamas :b
18. Hur många kuddar har du i sängen? sex tror jag :b
19. Var har du bott/bor? Södra svartbyn, Hundsjö, nu Södra Vibbyn
20. Tycker du om kinamat? njae inte direkt :b
21. Tycker du om kaffe? joda : )
22. Vad dricker du helst till frukost? juice :b
23. Kan du spela poker? kan kan jag, men inte duktig på det haha.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? jo, Albin Bångeby ; )
25. Vill du ha barn? inom sin tid, ja : )
26. Kan du några andra språk än svenska? typ inte, engelska isåfall
27. Har du någonsin åkt ambulans? ja men inte jag som var skadad
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet tror jag : )
30. Äger du dyrbara smycken? ett guldhalsband ; )
31. Kan du rulla med tungan? haha beror på hur det menas :b
32. Vem är den kåtaste människan du känner? typ Adam haha!
33. Vad har du för ringsignal? Live you're life - Rihanna
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? har ingenaning :b
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? ett äpple haha :b
36. Kan du byta olja på bilen? skulle då inte förvåna mig om jag kunde : )
37. Vilken var den senaste boken du läste? Tro hopp och kärlek!
38. Dansar du i bilen? det kallas att ha på sig bilbälte
39. När var du i kyrkan senast? oj det är ett bra tag sen det
40. Hur många hål har du i öronen? hade fem förrut, men nu bara två :b
41. Har du någon piercing? nej men haft naveln och näsan :/
42. Har du någon tatuering? nej men blir om några år : )
43. Har du provat droger? nae och aldrig att jag tänker det heller!
44. Röka eller snusa? ingenting av det
45. Är du oskuld? spelar ingenroll
46. Har du pojkvän/flickvän? nej inte det : )
47. Har du och din mamma en bra relation? haha kan man väll säga :b
48. Vad är ditt mobil nummer? 073 - 8007796, typ
49. Vad ska du göra ikväll? se film och bara ta det lungt : )
50. Har du några syskon? ja det har jag, en lillebror och två äldre bröder : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0