I’m a mess and it starts to show

Cause every choice is a new mistake
Every turn every step I take
To escape from your memory
Seems impossible for me..

Godmorgon ful-ungar :-)
Haha taskig jag är, jo tack jag vet. Men iallfall sitter och ser på tv med min fula broder, och solen lyser precis utan för och den värmer! helt underbart, snart är det sommar. men om jag ska vara ärlig så längtar jag faktist inte så mycket till sommaren haha :-) eller jo visst nog gör jag det! men jag menar det att jag gillar alla årstider på olika sett, kommer sakna vintern som fan med skoter och allt det! Men nog om det hära haha.. ska gå och duscha nu och sen vara med elina och elin.. öhm tror jag iallfall xD haha men men nu måste jag göra någit istället för att bara säga att jag ska göre, pusss!



ego, ja ohja


Kommentarer
Postat av: tina

AWW så söt! :3

2009-04-14 @ 20:22:31
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWW så söt! :3

2009-04-14 @ 20:35:05
Postat av: mmatilda

ÅÅH va söt du är! :)

2009-04-17 @ 11:46:01
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0