Inget måste att läsa!

Är du?..

Blyg: ja jag är jätte blyg faktist haha (:
Smart: inte i närheten..
Långsam: hahah, ja!
Stressad: nae xD stressar aldrig typ (:
Snäll: nej (:
Dum: japp (;
Djup: HAHAHAHA ?!
Öppen: asså, va haha?
Positiv: oftast ja :b
Ansvarsfull: haha, nae

Jag har..

Förlorat en bästa vän: hmm, typ
Sagt att jag älskar en kompis: yes, som kompis :b
Sovit hos en tjejkompis: men ja haha ;s
Slagit en kompis: isåfall måste de ju vara fiiwlip haha x)
En kompis som vet allt: yes (:
Berättat en hemlighet för en kompis: ja ohja :b

Favoriter..
Låt just nu: Jordin Sparks - Now you tell me
Pryl: mobilen haha (;
Film: ingenaning, Ice age (:
Bok: venne faktist :b
Lärare i skolan:  haha, ingen.. men isf eva eller jenny :b
Plats: BODEN! <33333333 .. -.-
Frukt: mandariner (;

Jag har..
Opererats: nej :b
Cyklat omkull: har väll alla (:
Sjungit i duschen: alltid typ :b
Hoppat på en studsmatta: joda (:
Fobi för något: hmm, ja
Sett någon dö: nej! och tack för det..
Varit på begravning: bara pappas :/
Sagt att jag hatar någon: haha jao :b

Övrigt..
Svär du mycket: nae, eller ibland får jag ryck
När duschade du senast: två timmar sen haha
Vad var det sista du skrev till en kompis: nej xD till pätter pan och erik
Vad gör dig glad: Kompisar (:
Vart skulle du vilja åka: något varmt ställe iallfall (;
Har en mobil: haha jao (:
Något husdjur: två fula katter (:
Syskon: Kim , joakim och peter
Hur bra humor har du på en skala 10 ? 100000 (;
Vill ha: pengar!!!! (:
Vad är klockan nu: 15:15
Mitt namn: Viktoria nilsson :b


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du är blyg?? =)

2009-04-15 @ 15:39:35
Postat av: elinaa ;-)

Okeeij :D ! Vad snäll hon är ! : )

2009-04-15 @ 17:44:29
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0