Ont!

Jo det är då fan vad jag har nu! ska inte gnälla men, fyfan de gör ont..
dels har jag kramp som fan i magen, kan inte sitta upp eller typ röra mig, inte så nice det kan jag ju säga. Och min fot har damp och vill inte ge sig och tänker gorma till det ännu mer för mig, måste ha ett bandage runt foten som jag vet inte hur många jävla mil långt det är, så min fot är helt enkelt ganska fet just ju. Får se om jag får på mig jeanslegginsen jag hade tänkt ha imorn haha.. anars går jag tamefan utan det dära bandage! Men imorn har vi sovmorgon som vanligt så det finns något som gör mig på lite bättre humör haha (: och för övrigt ikväll så har jag klippt mig själv, inte alls så mycket, bara lite i luggen och någon centimeter i topparna. Och så har jag kommit på att jag kommer dö i fettma hihi (: pusss nu ska jag sova bort min smärta bärta (:



över ett år gammal bild, puss på mitt platta hår då :DDDDDDDDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0