Tell it to a broken heart

Look how far we've come my baby
We mighta took the long way
We knew we'd get there someday


Haha asså om ni vill veta - jag och elina har kommit med en ny drägg/cool sak.. man stoppar rosa hello kitty plåster på pannan och såna hära tatueringar man får med tugg typ haha, på kinden! och sen dräggar man inne på dagobert toan iställer för frasse toan ;-) men dah! okej haha jag är inte alls seriös om ni vill veta.. jag och elina är bara lite lagomt omogna och barnsliga he-he-he? men kom iallfall ganska nyss hem, hart vart hela dagen med elina, vi var först och var svin coola i storstaden och sen åkte vi typ till henne, var med elin ett tag ;-) till hon skulle hem och äta då for jag och elina till max och sen gick vi in till stan och väntade på kvällsbussen. sen kom mamma och hämtade mig direkt när vi klev av bussen haha, och fick köra bilen typ halva vägen hem! det är seriöst så himmla jäkla kul, länktar hur mycket som hellst till nästa år när man får övningsköra, lagligt. Men håller på att se Jorden runt på 80 - dagar, pusss



JO VI ÄR JÄTTE SERIÖSA! nog om det.. ballasta :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0