Varför gör du ingenting åt saken

Heheh idag fyller min så kallade kusin Joel 15 år, grattis! (:
nu får du se barnförbjudet, knulla lagligt, och cykla utan cykel hjälm!

Jag vill också bli 15 nu, jag vill också ta moppe kortet, jag vill också kunna köra moppe i sommar lagligt haha! Äh det är lungt för jag ska iallfall få en ny moppe om några veckor, nisse ska fixa lite kul på den och så vidare, jao det kommer bli riktigt nice! (: ska iallafall snart vara med emmis, vet inte vad vi ska hitta på men det blir ju alltid något, måste gå och städa i rummet igen haha.. jag lovar att kläder har en inbyggt magnet med golvet så dom lixsom dras av sig själva till golvet! nåja pusss (:


Dad, I would walk right up to heaven to bring you home again..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0