You make me feel good!

sweet (:

sitter nu och ser på sjukhuset programmet, vet inte varför haha. men kim och lilla amanda sprang iväg med fjärrkontrollen så ja (: iallfall kims kusin amanda och hennes mamma malin är hära, malin tycker jag är skit frän haha! Idag ska jag inte göra någonting känenr bara för att vara hemma och ta det lungt, och imorn ska jag kanske vara med emma (; nice! nej nu ska jag ut och gå haha.. jag som typ går, det är lite mer ovanligt haha (: pusss

NY MOPPE OM NÅGRA VECKOR, AEROX ISTÄLLET FÖR NEOS, YEAH! :D

Jeanslegginsen och tunikan ja köpte förrut, typpp xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill vara med dig någon daaaaaaag! :) <33

2009-04-18 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0