Du är helt amazing, boy!

Okej nu är jag fjorton, snart femton om några dagar, och har för två dagar sen börjar årkurs 9 på sanden skolan, och jag är redan less, jag hatar att vakna tidigt på morgonen, jag hatar att välja kläder, jag hatar sega lärare som inte kan skriva så man ser vad fan det står på tavlan (ja menat ganska starkt till kemi läraren nils-gunnar!), och jag hatar redan vårat schema, hur ska jag överleva haha? (: nej jag vet jag är ju inte ensam om det, för jag menar hallå, vem gillar något av det dära? jag älskar att klaga, jag gillar att skriva ner mina klagomål också, kanske någon tar åt sig och lyssnar hehe! Nej men nu ska jag sluta, tisdagar är lugnt den bästa dagen på hela veckan som det ser ut nu, så gick bra idag. Efter skolan var jag med elin moa och elina, söt gubbarna (: och nu hade jag tänkt att bara städa undan lite och sen gå och sova, det låter skönt, mitt huvud exploderar snart.. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0