Du gör mig så jävla svag

Jag ska försöka ta den hära dagen i korta ord, vilket jag är väldigt dålig på så bli inte förvånad om det blir helt obegripligt. Jag och matilda vaknade kring elva, och så for vi till stan och var med lina, eller ja.. dom satt och pratade så åkte iväg snabbt till ishallen dära munk och dom var. Tack så mycket för skjusen andreas btw (: sen gick jag tillbaka till matilda och lina, alexander och dom var med oss ett tag, sen till slut var det bara jag och matilda kvar i slutet, tog bussen hem vid fem, matilda du måste komma till boden snart igen (: men så duschade jag och for och var med elina och elin, vi såg film, eller jag såg en sen orkade jag inte vara kvar, mitt hjärta brast haha ;) okej nu skojar jag bara.. men är jätte trött. För övrigt så var fiffi och amanda med oss ett tag, skit roligt att se fiffi igen, var typ skit länge sen ju! :o haha och så klart var det ju roligt att träffa amanda också (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0