:)

Klockan är nu kvart över tre, när jag börjar skriva det hära inlägget
Den lär ju vara kring nästa år kanske innan jag är klar, haha. Men just nu så sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka helt, sen ska jag fixa det, hur sjukt låter inte det, fixa håret halv fyra på en månads morgon! Och ett plus på allt måste jag upp före fan idag.. eller okej nu kanske jag överdrev lite, halv nio då med andra ord. Men gud, när skolan är står - på tal om det hade jag ju glömt att ställa alarmet på mobilen, tacka gud för att jag är en smart blondin! - alltid mitt alram på 06:20.. det kanske är före fan, eller iallfall före tuppen. Juste innan jag gick till spegeln för fem minuter sen, så hade jag helt totalt glömt bort att jag var blond, jag trodde jag var mörkhårig, röck till lite när jag såg mitt otroligt vackra halft orange hår.. tills jag kom på att jag faktist inte är mörk hårig (: hmm blondheten kanske börjar ta över hjärnan lite smått nu. Hehe nu är mitt hår helt tort, nu kan jag börja fixa det! fast jag orkar verkligen inte egentligen, men det är ett måste, ja kan inte fixa det på morgonen det går inte, håret blir helt omöjligt, samma me mamma och mormor också, vad är det för något som går i släkten egentligen.. Haha nu fick jag stor lust att ringa och väcka en person, nej han skulle bli suris då (: eller nej, han kan verkligen inte vara sur på mig.. nu måste jag sluta skriva, kolla nu är klockan 03:24.. hmm, godnatt! (: kom just på att ja bara kommer få 4 timmars sömn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0