Forgive sounds good

Jag sitter och skakar just nu, så förbannad är jag
Jag har ingen anledning till det egentligen, över reaktion antar jag kanske, måste bara ta reda på om allt är sant sen kan jag se om jag ska fortsätta vara sur haha. Men igår mot kvällen hade jag typ mys kväll med familjen,  vi såg film och hade feta fruktsalladen haha, det var rätt nice. Sen idag for vi till havet och badade, det var någon stanns mot luleå det är det ända jag vet, men det var jävligt skönt måste jag säga! Jag hade inte tacka nej till att ha en stuga dära, nej nej, sjukt vackert. Sen nu ikväll skjusade mamma mig tillbaka till mina kusiner, och imorn ska jag med elina och felicia, till luleå, typ tio går bussen haha, vilken plåga :(


Yeah redo to bada, typ

Takluckan på jeepen, njutning av vädret!

Hård sand haha, men annars vare mys (:

Jag är förjävla kär i den dära runda saken bakom mig

Shalalalala!

Kul bild, My Krutrök hälsar en stor puss till alla! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0