If you stop, my world stop

Det blev ju inge dunder och blixter inatt, men ganska bra det också (:
Hade egentligen tänkt och lägga mig tidigt idag, men fralla frågade kring ett om jag skulle med ut, och köpa korv till exempel, var ganska så jävla nere då så jag for och var med han, och blev direkt gladare, skönt. Men han köpte sin himmla korv sen satt vi på skolan och bara pratade i typ tre timmar, gud vad han har hunnit mogna under sommaren, riktigt nice det, han är ju faktist kul att umgås med (: men sen for vi och köpte en cola och sen började fara hem, och nu är jag hemma, trött och ledsen, perfekt haha (: fralla du kanske ska ta och vara med mig igen så jag blir glad. Men som det ser ut nu så blir det alder senare, om jag orkar ta mig upp det vill säga.. äh men det får jag ta och göra, missar inte en solig dag på alder inte! men nu ska jag sova, pusss

Vet min röv ser enormt trög ut, skyll på lendholm som tog kortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0