Jag gillar inte rubriker?

Jag tror jag vet vad jag kanske kan bli när jag blir stor, om jag misslyckas helt totalt med något annat, följer min mamma och mormors fotspår haha, och blir städare, fyfan vad tråkigt egentligen, men att städa är ju inte det svåraste, inte för att jag tänker eller ska bli det, men bara en tanke som slog mig haha. Men sen jag vaknade har jag hunnit städa mitt rum, dammsugit typ hela huset, tvättat och hängt upp det och diskat, fast jag har inte hunnit äta eller något sånt, men det behöver jag inte heller, vi ska tydligen äta tacos senare när dom kommer hem från badet, och sen efter det ska jag vara med matilda (: men men, asså, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0