Komplicerad tänkning

Ibland är jag alldeles för tjurig, envis dryg eller ego
Jag har världens kortaste tålamod, jag har hur dåligt tålamod mot människor som jag inte egentligen tål, även fast jag vill så funkar det inte. När jag blir tjurig kan det sitta i flera timmar utan att något hjälper, jag kan bli tjurig för ingenting, bara någon säger imot eller motbevisar mig, så blir jag tjurig. Mitt ego gör mig väldigt dryg när jag inte är på det gladaste humöret. Om jag hade varit någon annan än mig själv, hade jag inte gillat mig när det gäller dom hära sakerna iallfall, visst jag kan vara glad, ha tålamod, jag kan ha fel, jag är inte så ego, när jag är på bra humör. När något händer som jag inte gillar överregerar jag alltid, får damp, och det går knappt inte att prata med mig fören jag har lugnat ner mig någolunda, för att inte säga något alldeles för elakt så blir jag dryg istället och bara dryg svarar som tillexempel mm, mhm, ah.. ja, jag är nästan som om jag tror att allting handlar om mig, utan att jag märker det, jag är hopplös och patetisk haha.. tycker synd om vissa som faktist står ut med mig (:

Jao nu vet ni som inte redan visste det dära om mig, så är jag, även fast jag inte vill det haha, men nu hade jag tänkt att gå och duscha, och sen kring fem eller något ska jag vara med elina (: jag tror ida skulle vara med oss också sen, fast tror hon har match nu? äh jag vet inte vart hon håller hus haha, får väll se om hon dyker upp senare då, alltså nu pratar jag om ida (:


Så egentligen är jag ingen snäll person haha (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att du känner dig själv så bra :)

2009-08-11 @ 17:14:24
Postat av: Vikkan

Men erik..

det är väll inge konstigt med det, jag är ju smart så! :D muhahahah

2009-08-11 @ 17:37:15
Postat av: Anonym

Tänk att de finns andra som känner dig bättre än du själv gör :)

2009-08-11 @ 20:47:51
Postat av: Vikkan

Haha, nu fick du mig att låta dum..

ja dådå, jag är faktist inte den lättaste att förstå sig på :o enligt mig själv (: men de dära som står har jag vetat länge ju haha, bara inte tänkt på det xD

2009-08-11 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0