Mamma är bäst

Om nu inte filip hittar på allt, så kommer vi gå kvar i röda, i sal 11, wiho! det var ju tänk att vi skulle gå uppe i gråa egentligen, anledningen till det vet jag faktist inte riktigt, men uppenbarligen inte (: nåja..Gud vad skönt det var att vara hemma en natt, min säng! <3 jag somnade fan kring elva igår kväll, bra vändning inför skolan på måndag. Men idag så for jag mamma och kim till luleå, jag fick, ett par jeansleggings, två svarta mjukis byxor, en svart och en grå t-shirt, ett grå med svarta ränder tröja, en mössa, en kofta, ett linne, typ massa trosor och sockar, en parfym och hårklämmor, jag tror jag fick med allt nu. Men det gulligaste av allt var ett par sockar som mamma hittade, som det står mamma är bäst! på hihi (: så är mycket nöjd med allt, tack mamma. Snart ska typ en söt komma hit, och senare ikväll ska jag och elina se film, som vanligt haha (: lill hjärtat mitt!


Suddig bild jag vet.. mycket grått och svart haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju inte lite saker du hittade ; ) <3

2009-08-21 @ 20:12:35
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0