Men det är bara för tillfället

Wow helt otroligt, att kliva upp klockan sex på kvällen och ta en huvudvärks tablett har gjort susen för mig! Jag är inte helt bra.. men jag mår bättre iallfall (: bara yr och svin trött nu. Gick och duschade direkt när jag klev upp för luktade eld rök hela jag sen igår, usch. Och nu sitter jag och grubblar över att vara blond är inte alls roligt.. ja då menar jag givetvist på utväxten som kommer så himmla snabbt, jag har inte så mycket just nu, men det kommer. När det blir för mycket och ser för äckligt ut, så blir jag brunett igen, någon som har snyggt hår som jag gärna skulle kunna typ bara sno av henne lixsom, är ena av olsen tvillingarna.


Det ser slitet ut, men färgen lockarna och längden, tack (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0