Nej inte bortskämd, bara en generös moder

Asså nej jag tycker inte jag är ''bortskämd'', min mamma är bara lite snäll ibland!
Nu är jag hemma från luleå, super nice dag med lilla elina. Vi var dära kring elva tiden och var hemma igen kring fyra. Elina hittade iallfall ganska mycket fina saker (: dock har hon ju lite otur med hennes kort haha, förlåt men lite kul var det faktist haha! Jag hade inte med mig nå pengar så kollade bara på allt, och det var verkligen inte inte inte kul, för såklart så hittade jag massa fint jag ville ha, så typiskt.. men kom överäns med min moder att jag ska få pengar imorn, fara och köpa det jag ville ha, och sen får jag mobilen när jag fyller år istället, hon tyckte det lät billigare och gick med på det. För jag har mina platta tunna mobil nu, den funkar great, ända är att jag inte kan ladda den för den är trasig dära, så laddar upp batteriet genom elinas gammla mobil, klarar mig med det en månad (: om ni vill veta hehe.. jag måste till ica nu, ska bara ladda in bilder, pusss

Hehe söt elina, som vanligt inte vill vara med på kort (:

KUNGEN AV ALLA KYCKLINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0