The veronicas

Haha börjar känna att jag har skrivit ganska mycket idag ser jag nu, men jaja då finns det några som har lite att läsa iallfall, om man äns är intresserad det vill säga. Men idag har jag verkligen inte gjort något, klev upp ur sängen kring fem när mamma var och lämnade pengar, cyklade till ica och köpte godis, fan så fet.. och sen for jag hem, lagade mat, kollade på bloggar och spelade tv spel, sen började det ju åska, det typ fortfarande blixtrar där borta, herregud nu får det väll ändå ta och räcka! Men emil och erik ska komma snart, tror jag iallfall haha (: kul om dom kommer iallfall, får jag ett roligare slut på min dag, pahah.. jag är patetisk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0