Varför kärleken tar skada

Åh vad jag är trött i kroppen, men inte i huvudet (:
Där låter det som det är någon sweet 16 party eller något, asså jag har typ röster i huvudet haha. Eller det är nog mina egna tankar, men egentligen, satans vad man tänker mycket? Det är sjukt, jag tänker iallfall jätte mycket jätte ofta.. men idag så har jag först vart på alder med my ida emma och jesper (: var dära typ sex timmar, någon som är ganska brun nu alltså. For hem kring sju och då var jag med elina, vi cyklade som vanligt oxh sen var vi med adam petter lukas och martin. Och senare idag ska jag försöka hinna att först cykla till ica och apoteket, sen fara till alder med dom jag var med idag, om jag fick åka dit med dom, fara hem och kanske möta min bror från luleå (: och sen vara med elina och elin och se på film. Åh jag kommer känna mig stressad..

Hoppas det är lika fint väder imorn också!

Ida och jesper bakom (:

Orkar inte klaga på mig själv längre, mina sötisar (:

Lite missbildat men men (:

Petter adam lukas och martin (:

Kommentarer
Postat av: mmm

Vare inte du som sa att de inte skule komma nå mer bad dagar ?(:

2009-08-09 @ 00:18:47
Postat av: Vikkan

Haha :D men asså, haha.. okej då, det kanske gjorde det då (: men det har ju vart otroligt väder dom senaste dagarna, sjukt :D

2009-08-09 @ 10:39:53
Postat av: Emma

Godmorgon! Fin blogg!=)

2009-08-09 @ 10:57:31
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0