Don't belive the lies

Någon rackare kör skoter här utanför, åh gud så härligt det låter och framför allt ser ut att vara.. länktar till den första skoter turen, när nu det blir av. Fyfan skoter är lungt det bästa med vintern, fattar inte hur fjollorna längre ner klagar.. våran vinter är hundra gånger bättre än deras hehe. Men idag hade vi ingen skola, iställer var vi på Björknäs och kollade på olika linjer. Jag har ett litet intresse för en linje, men jag vet inte ännu, men som det ser ut just nu tror jag faktist att jag kommer välja den, men får ju se senare. På tal om senare så ska jag vara med Erikboy hihi Eller ne haha, som han själv sa när han såg att jag hade skrivit det för ett tag sen, att han inte var någon boy, utan en girl, haha vet inte riktigt hur man ska tolka det. Aja men nu orkar jag inte skriva nå mera typ.. pusss (:


Willepille och Emil (: oväntat att dom gick till ishallen efter haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0