I love you til the end

Okej.. Man lär sig nya saker varje dag, eller hur? Idag har jag lärt mig att man kan få en känsla av att man ska dö när man tappar bort sina 1400 kronor, bank kort och allt annat. Japp, precis vad jag lyckades med idag i Luleå. Stod inne på Bikbok och skulle köpa en kofta, märkte att börsen var borta, kom på att jag kanske hade glömt den hemma, sen tänkte jag vidare och kom på att jag höll i den på bussen, sen tänkte jag ännu längre och kom på att jag handlade ju ploppen till piercingen på Solgården. Jag och Elina gick runt.. och runt.. och runt.. och lite mer runt och letade efter den. Sen gick vi till Bikbok och frågade om någon hade lämna in en börs, och jo men visst hade någon det! Så jävla skönt haha! Började faktiskt att gråta.. ;)

Så, det blev iallafall en väldigt lyckad shoping dag today. Hittade en kofta, ett linne, en t-shirt, svarta leggins, underkläder, plopp till piercingen med blå kristal på och lösögonfransar till på Torsdag. Och jag har fortfarande kvar 500 hihi (: Är nöjd! Men lite problem med storlekarna på två saker, ena måste jag gå upp i vikt för att den ska passa, och andra måste jag gå ner i vikt för att den ska passa, haha. Jag kan faktiskt också ha riktitiga I-landsproblem. Kan lägga in bild senare, när jag orkar. Ska ta och bada nu, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0