Jack sparrow

Asså jag är så less på att skriva här, iallafall nu för jag har ingenting att skriva om, men jag vet själv att jag gillar att läsa vad mina vänner gör, så jag göre enbart därför hihi. Igår så kom vi hem typ sent, kring 10 tiden, låg bara och såg film tills jag somnade. Sen idag hade jag tänk vara hurtig och fara till stepin men for istället på badet med Linnea och Alvin, det var skönt. Fast nu har jag skit ont i huvudet och känner mig så där bad konstigt trött i kroppen. Ligger annars och ser pirater av karabien hehe (: Ska se alla 3 ikväll, om jag inte somnar det vill säga. Men Jack Sparrow, snälla.. fyfan vad han är het i filmerna! Alltså, det är sjukt, fattar inte vad det är som är så snyggt haha, men det är typ sättet han är på, grr ;b Nu kommer jag gå och länkta hela veckan tills Erik kommer hem, så kommer säkert vara det ända jag kommer skriva om här. Men så tufft är livet, min blogg, mina ord.


Kommentarer
Postat av: mmatilda

haha grr vikkan ;)

de är typ hans sätt i filmerna som är så himla SEXIGT :D:D hehe ;) puss <333

2009-12-27 @ 22:53:47
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0