Städa städa städa

Pust, äntligen är vi klara! Okej hur ska jag börja.. typ tidigare idag så for vi på Dollarstore, och sen for vi till Vibbyn ett tag, fast jag låg bara och såg hockey haha. Sen när vi kom hem så började vi med att fixa Linneas rum, och mitt också, äntligen är jag iväg med den där andra jäkla sängen. Men snyggt blev det (: Mormor är helt galen, hon går runt och städar överallt haha. Nåja det är ju bra, men tycker hon borde sitta ner och ta det lungt, men icket det, hon är bra allt tjurig hon. Nu hade jag tänkt borsta tänderna, sen ta ett varmt och långt bad, och sen gå och lägga mig. Imorn ska Linnea spela mot ett ryskt lag, så vi ska fara och kolla på det, go girl skjut nu många mål imorn Linnea så ni vinner! ;) Och nu har jag äntligen gratis sms igen, typ skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0