This is me

Alltså förbannat, igår när vi hade badat klart och allt märkte jag att jag hade tappat ploppen till piercingen, en sån där liten kul jävel är ju helt omöjligt att hitta på ett badhus, så ofc skulle jag tappa den just där. Kommer tappa min piercing känner jag på mig, med min extremt höga smidighets nivå.. haha go girl. Men har iallfall ganska nyss duscha, och så har jag och Linneat sjungit hehe, fast ja ena micken är helt skum, den är typ halft trasig. Skulle inte förvåna mig om det är jag som har heft sönder den? Snart ska jag Linnea och mormor fara till Vibbyn, mysigt. Hoppas på att Erik hinner vara med mig, en sista gång, innan han åker bort i flera år! Nej men.. flera dagar iallafall, flera timmar, flera minuter. Nej nu ska jag inte vara så dramatisk haha, ska gå och klä på mig istället, pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0