Win or lose

Hallå hallå hallå! Nu är jag hemma, har varit på vift. Faktiskt vart och köpt lite julklappar, okej två stycken, men det är iallafall någonting I guess. Åh jag känner mig jätte dålig, dels har jag inte köpt typ nå till min familj, men jag vet inte vad jag ska köpa heller! Mamma säger att jag inte ska köpa till henne och Nisse, men något till Kim istället. Ska köpa till alla dom, men vet inte vad! Speciellt inte till Kim -.- han vill typ ha spel, men han har typ redan alla spel, haha åh vilka problem. Men skolan idag var riktigt seg, tiden gick förbannat söligt alltså, eller så var det bara nå fel på mig idag kanske. Ja.. nu fråga mamma om jag hade nå pengar kvar, och att jag absolut inte ska köpa till dom, herregud haha.. Nog om mina jul problem (: Vad fan ska jag köpa till dom? Men, men.. ja alltså jag vet ingenting annat jag kan skriva om, så bye!


Kan ha roligt med att skriva på folks sockar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0