Alla hjärtans dag ohja :-)

Anders som skrev det dära inlägget under, men han och jimmy åkte typ hem för en timme sen eller nå sånt. Moa och elin ligger typ och sovar nu :-) men jag är inte ett dugg trött tyvärr. så tänkte att jag ska lägga in lite bilder sen ikväll + bildbeskrivning till och med, sen försöka sova, pusss :-)

Första är det jag moa och elin, mina söte barn :-)
den andra, Jimmy som ligger och pratar med matilda hihi :-D
den tredje, flug jimmy och anders som vanligt inte vill vara med på kort typ :b
och den sista, jag och jimmy som tränar benen typ haha? inte pissa på mig btw
men en klantskalle spillde ut ett cola glas på mig -.-

Godnatt nu på er alla och ha en riktigt trevlig dag :-)


Kommentarer
Postat av: matildiz

haha måste då få säga att jimmy är sööööööt!

2009-02-14 @ 18:33:56
URL: http://www.metrobloggen.se/matiildandersson
Postat av: mmatilda

hmmm, detta var ju trevligt lixom :o

hihihihi hoppas han läser det här,

jag är då jävligt besviken på han!!!!!!!!!!

2009-03-23 @ 16:34:11
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0