Ännu ett till grattis :-)

Grattis Tina Blom på fjortis dagen, älskar dig beba :-) <3

Nåja skolan var typ kul idag haha.. so, film - engelska, film - språk, film - lunch - slöjd - klassråd - tema. Som det syns så har vi sett på film halva dagen haha! Efter skolan så gick jag och Ante '' karlsson på taket '' och dela på en macka på dagobert, mumma. Och sen så var jag med lollo ett tag och köpte lite små saker ode :-) och sen åkte jag hit, ska snart gå till fiffi och moa hihi :-) ne men nu får jag sluta skriva och göra något nyttigt istället, pusss ;-)

Anderas karlsson säger; kolla alexander, jag sprutade vitt på den :-D

haha sötnosen.. han sprutade mitt hårspray på sofias orm haha!


En liten skitunge, hehe ;-)


Kommentarer
Postat av: tina

tack gumman ! :D älskar dig !:*<33333

2009-02-11 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0