Bara för att ni är bäst

Jag har vart upptagen sen igår, därför jag inte har skrivit något

Men skolan igår var lung som vanligt igår, fick G på kemiprovet. Nästan nöjd för det var fan jätte svårt typ ingenting som man hade pluggat på var med.. men sen efter skolan så var jag med Moa elina elin och felicia <3 vi var hos elin och såg på film, dunkade musik, sjöng singstare, pratade och elina hitta en yoga skiva som vi lyssnade på ganska mycket haha! Sen kring tolv tiden kom emil och william också :-) dom vann deras match igår, grattis! ja men var iallfall jätte kul alltihop, sen gick dom hem vid tre då somnade vi. Måste bara till lägga hur sjukt mycket jag har saknat att vara med dom dära fyra tejerna samtidigt! det har vart ganska gormigt mellan oss, men nu är det löst hoppas jag och det känns hur bra som hellst! fina flickor än dom, det finns inte och dom är enbart mina så otur dära suckers :-) Nu ska jag ta och vila för jag mår inte speciellt bra hehe.. pusss ;-)

  
Hade inte så många bilder för mobilen låg mesta av tiden på golvet
och vissa bilder får jag nog inte ladda upp, för dom är FÖR söta haha :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0