Felobelix är i burma!

Asså jag blir as irriterad! jag har fått nå alergisk rektion eller något sån dära på något jag har fått i mig så jag har blivit röd över typ hela kroppen och typ fått som utslag! jävla aids sjukdom -.- typ röd så det ser ut som jag har vart utomlands och bränt mig! perfekt så kanske inte kan fara och åka skoter imorn ändå.. ne men nog borde det gå över hoppas jag! Men annars så mår jag bättre nu, typ sovit ända sen jag kom hem, så det är ju iallfall bra :-) Så ikväll blir det bara att ta det lungt och se melodifestivalen tror jag men men, pusss

Viktorianilsson` säger (18:53):

precis :-D se se se se , jag e smaaaaaaaaaaaaaaaaaart :-)

' Feeeeeeeliiiiiiiiiiiixxxxxxxx ;] säger (18:54):

mh......-.- hahahahaha, du har aldrig varit smart....

Viktorianilsson` säger (18:54):

jag är fan smartare än

Viktorianilsson` säger (18:54):

DIG! (:

' Feeeeeeeliiiiiiiiiiiixxxxxxxx ;] säger (18:54):

tsss!!

Viktorianilsson` säger (18:55):

:-O:-O:-O:-O , du har tillome sakt de själv ju haha =(

' Feeeeeeeliiiiiiiiiiiixxxxxxxx ;] säger (18:55):

jah men jag e smartare nu ;b

Viktorianilsson` säger (18:55):

ofta du e smart ba fatt du har blitt brun haha =) insidan som räknas!

' Feeeeeeeliiiiiiiiiiiixxxxxxxx ;] säger (18:56):

HAHA okej de var smart...

Så hårda och klara bevis på att jag k a n vara s m a r t!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt vikkan! :D

2009-02-21 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0