Gillare så mycket, NYA BILDER HÄR!

Hej :-)
Okej.. ja men sen de senaste jag skrev så for vi till travet, det var ju ganska mycket folk dära haha! gulligt :-) men själva hoppandet med skotrarna och crossarna tycker jag var mycket roligt, vi var inte dära så jätte länge tre eller fyra timmar tror jag? Men sen kom mamma och hämtade oss och så for vi och åt på max, sen for vi hem till mig.

Och då skulle vi ha kört skoter med emil men han var tråkig och delade saliv istället haha! om någon förstår :-) så vi bad Nisse fixa iordning skotern min så vi kunde köra, och fy satans vad kul det var seriöst! Jag älskar skotern helt ärligt talat, vi körde en timme ungefär. Och det med att jag har ont i benet.. skulle köra ner mot ån som är enbir ifrån huset oså var det ett jävla dike som jag inte såg så åkte in med benet i skotern och fick ett mysigt blåmärke lika stort som min handflata typ, nice :-) Nej nu ska jag lägga in bilder från idag och igår och sen göra något annat! pusss ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0