Hold on be strong

Jag har tråkigt..
vill skriva av mig lite men orkar verkligen inte det haha..
och dels har jag ingenaning om vem som läser min blogg längre ?
förr hade jag lite koll, men inte längre haha.. och hjälper ju inte att skriva typ
- skriv vem ni är som läser min blogg :-)
för ingen komenterar ju iallfall haha, så ett inlägg utan komentar när man vill
att man ska komentera, det skulle se tomt ut haha ;-D som sakt..
jag har tråkigt så skriver helt onödigt bara för att jag har tråkigt, och jag är inte..
ja, jag vet inte vad jag är på för humör heller xD jag är..
sur ledsen förvirrad glad irriterad sjuk
haha se jag är på alla olika humör samtidigt faktist, fast mest är jag nog irriterad
på andreas som kallar mig wannabe fjortis, kommer ju från rätt person hehehe
själv försöker han ju vara cool och röker och snusar på skolan osv, svin tufffft!
Nu äntligen ska jag ta och börja sluta skriva om ni har orka läsa mina intressanta ord och rader, vet ni älskar mig och min super intressanta blogg :D och så får ni också en jätte cool bild på mig och lill danne sen i höstast när jag köpte han på coop för 50 öre :-)  hehe pusss

vet jag ser helt funny ut men men men jag är en bjudarE!

Kommentarer
Postat av: tina

Jag är anonym ! :O

2009-02-05 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0