mumzzz

Jag är bäst på att göra kladdkaka, ska bli världens bästaste bakare när jag blir stor och ta priser i allt som går och tjäna flera miljoner på mina goa kladdkakor hehehe :-) drömma går ju alltid! Men vårat bubbel badkar är typ trasigt, eller så gillar det bara inte mig eller nå.. dumma badkar! Jag känner på mig att jag kommer typ skriva en miljon onödiga inlägg idag bara för att alla är ju på skolan och ingen är hemma och är socialig med mig :-( ni får skylla er själv, ni som inte är hemma och socialar med mig, och ni behöver ju inte heller läsa allt jag skriver hehe :-D ser iallfall på MTV nu och dom spelar många låtar som många sjunger och just nu fastnade jag på Beyonce - If I were a boy

If I were a boy I think I could understand
How it feels to love a girl, I swear I'd be a better man.
I'd listen to her, cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted, cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed ..


If I were a boy I could turn off my phone
Tell evveryone it's broken so they'd think that I was sleepin' alone
I'd put myself first and make the rules as I go
Cause I know that she'd be faithful, waitin' for me to come home


It's a little too late for you to come back,
say its just a mistake, think I'd forgive you like that
if you thought I would wait for you you thought wrong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0