I'm not a girl, not yet a woman

Jag orkar helt seriöst inte lägga in bilder ikväll.. mobilen och datorn har mens så tyvärr!

Ligger iallfall i sängen och lyssnar på många gammla låtar som man typ lyssnade på när man gick i 3-6! :-) saknar det så hårt men klarar mig ganska fint nu också. Moa ligger iallfall och sover redan haha, hon har typ sovit två timmar nu! men hon är as förkyld så bara hon kryar på sig till imorn så göre inte något haha :-)


Tror planerna för imorn blir typ, först fixa sig och packa ihop alla saker, sen fara till travet och se skoter sakerna, sen senare mot kvällen ska vi nog åka skoter med emil och någon till som orkar följa, tycker jag låter nice! Och emil, grattis du lyckades haha hoppas de går fortsatt bra gullungar :-) Tio över tolv börjar 50-cent's filmen som jag hade tänkt att se, inte sätt den så får se om den är bra! nu ska jag gå och borsta tänderna haha.. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0