Jag gillar att klaga

Haha jo, det stämmer så bra! jag verkligen klagar på allt hela tiden haha.. stackars endel som måste dagligen lyssna på mitt klag :-) Men nåja, vaknade typ nyss och jag kan säga att det var grymt skönt att sova ut en dag tidigare, men idag blir det först ska jag baka kladdkaka hehehe, sen bada bubbelbad, sen städa rummet, och sen tror jag att det blir bio ikväll :-) inte fatt kim och hugo är det roligaste sällskapet men men hah. Vill och se på p94:nas match ikväll mot brooklyn men det blire nog inte tyvärr.. men vem vet mina planeringar brukar inte alltid bli som jag har tänk mig hehe, nej nu ska jag kila till köket och göra en fett kaka :-) pusss

Kolla hur underbart vacker och fräch jag är idag heheheh

CAMGIRL F14 HAR TRÅKIGT :( :( :( :( :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0