Jag vet, jag vet att du finns där!

Hallå :-)
Har inte hunnit få till en blogg fören nu först. men kom hem vid halv sju tiden och sen dess har jag bara skrivit på uppsatsen som tog  upp min fritid ikväll också haha! men nu är jag iallafall så gott som klar, lite små fix imorn på skolan. Hoppas jag får ett bra betygen på det dära skitet annars blir jag ledsen.. men iallfall idag slutade vi tjugo över två som vanligt på onsdagar, love it! Så då var jag med lilla moa krutrök :-) vi drällde först på stan med felicia ett tag och sen for vi och såg 94/93-ornas träning. och sen åkte vi hem ;-D har tyvärr inga bilder att lägga in idag heller.. har blivit kass på sånt nu men det kommer ska ni se! Nu orkar jag inte skriva nå mera jag är less som fan på att skriva haha.. pusss ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0