Just live you're life

Snöigt och kallt, men hejja vilken toppen dag alltså! naaaaaaaaaaaaaaat :b
kul med snö iallfall då blir det mer snö, kuligare med skoter då, yeyeye! Men idag hoppas jag på att moa drar sig till sin pappa så hon kan vara med mig :-) venne vad vi ska hitta på då men något blir det ju alltid så damp som vi har. Och imorn, imorn kommer det jag har länkta så mycket efter i en hel vecka + en dag, skotern skotern skotern skotern skotern hehehe så kul alltså :-) jag kommer köra ihjäl mig lovar haha.. och på måndag far jag till mina kusiner och sover där ett par dagar :-) haha låter som att jag har nå problem i familjen, men så är det verkligen inte xD orkar inte börja gå in på varför för det låter as komplicerat :-) men nu ska jag göra frunch pusss ;-)


I know i will miss it in the end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0